söndag, juli 30, 2006

Copperheads 42 - Dif 0

Ja du, du läste rätt; FYRA TVÅA - ENKEL NOLLA...

Första vinsten för laget sedan augusti 1998.

Orkar inte skriva så mycket nu, sitter hema hos en lagkompis och ska precis till att slänga på köttet på grillen. Bilder från matchen slänger jag upp typ i morgon, ganska sent skulle jag tro med tanke på den mängden öl vi har på kylning.

Kort sammanfattning av min match:

Blockade bra, gjorde poäng, trashtalkade lite och blev utsedd till m.v.p.

Så jag är jävligt nöjd måste jag säga.

Skriver kanske mer ikväll - nu är det segerfest som gäller. I morgon kan det mycket väl bli så att segerfesten fortsätter på Sommarland i Leksand - se upp i vattenlandet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Emil! :)

Anonym sa...

Stort grattis till Copperheads.

Tycker så illa om att jag var tvungen att lägger skyddet på hyllan innan DIF fick fotbollslag...skulle varit så fin att sätter ditt de jävlar...

Anonym sa...

Härligt, bättre än julafton eller hur?? =) Grattis till vinsten igen!!

Anonym sa...

Härligt var ordet, roligt!