tisdag, oktober 10, 2006

Malmöfansen verkar ha fått nog

Gårdagens storförlust mot Skellefteå blev för mycket för malmös klackfolk. När laget idag anlände till arenan hängde den här banderollen ovanför spelarnas entré till arenan. En banderoll med texten "AGERA" hängde vid kanslipersonalens igång. Frågan är vad det hjälper till. Vi valde att ha en dialog med ledning/lag förra året när det gick som det gick i början, det hjälpte tydligen inte - ska bli spännande att se om Malmöbornas sätt fungerar bättre.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tror iofs att spelarna känner press så det räcker. Men utlopp för känslor kan vara bra. De känner nåt iaf.

Fredrik

Anonym sa...

Efter Wolfpacks banderoll tog svackan slut, tränare sparkades och det blev SMguld. Får se om Malmö tar samma resa

Anonym sa...

VI valde? DU valde. Jag tror att en majoritet av superstars medlemmar var emot ert sätt att jobba, hade ni bara mäktat med att läsa på div. forum hade ni också förstått det.

Men men, ni får väl era privilegier, och vi får se ett lag i allsvenskan.

Anonym sa...

Alltså när det aldrig släpper så måste ju någon agera. Om inte ledningen gör det - det gör de ju oftast - så gör fansen det. Inget konstigt.

Elitserien om ingen agerat.. hm..

Fredrik

Emil Nilsén sa...

Anonyma inlägg med kritik svarar jag i regel inte på, men jag gör ett undantag.

Om så många ville agera som malmö nu gjorde, varför gjorde ingen det?

Jag agerade på det sättet jag tyckte var rätt, genom dialog istället för att ta striden i tidningar/tv/radio. Jag tror fortfarande att det är det absolut bästa sättet.

Att agera offentligt bör vara den sista utvägen om moderföreningen vägrar lyssna på argument, vägrar ta emot synpunkter och vägrar prata med oss. Så länge man har en dialog tjänar ingen av parterna på att dra ut en eventuell konflikt i offentlighetens ljus.

Och du, käre anonyme tyckare - vad gjorde du?