torsdag, augusti 31, 2006

Annorlunda

Det är konstigt hur man kan se på en match på två så olika sätt. Alla rapporter från Västeråshåll skriver/pratar om en superbra match medans i alla fall vår bil tyckte det såg segt och tröttkört ut. Det är väl helt enkelt så att vi har högre förväntningar på de blåvita än vad västeråsarna har på sitt lag.

Sjukt rolig bilresa, även om vi körde brutalfel i sala och hamnade halvvägs till Enköping innan det gick att vända.

Ska försöka få ut lite bilder från resan här under dagen - men med tanke på hur min dator mår så kan jag inte lova något. Mer info om resan får ni i bildtexterna.

*

Lagkaptenerna utses idag - ska bli riktigt spännande.

Mitt tips är Österby som kapten och att de två assisterande finns i kvartetten Challe, Gabbe, Pasi och Janne H.

*

Ene klev av igår, nått med knät - såg inte bra ut alls.

*

Skördetröska is the shit!

4 kommentarer:

Anonym sa...

TUMME UPP?

Ja för Er i klacken, för även om Ni också gick på halv fart så blir det GRYMT bra i renoveringsLUNDA
mot medgångsklacken (kan man kalla dom en klack?).
Tyckte som du att det var segt och man undrar ibland om man varit på samma match. BÄCKIS sa att LELSAND inte hade mycket 5 mot 5. Men hade vik något förutom 3-1 målet som var en riktig stänkare. NORDAN sa att man inte tränat power play. Vad har då tränat? Stora skilnaden på vik är omställning försvar anfall. Jag tror att STJÄRNGOSSARNA kommer bli bättre ju längre säsongen går. lite som 2004-2005 om man håller sig hård träning ända fram till KVALSERIEN.

Tumme upp EMIL ett lyft för hockey i v-ås./Chribbe

Anonym sa...

Sala-rakan gånger två. Och det var INTE mitt fel :D

Anonym sa...

Vad tycker du om Challe om C????Jag hade nog också hoppats på Österby...

Anonym sa...

Kanske off topic men i alla fall, du har väl sett några av matcherna hittills Emil? Hur har Hultgren och Elofsson sett ut hittills?? Skall jag fortsätta att gå omkring och hålla tummarna för att vi plockar in en eller annan bra back under säsongen? /P