torsdag, mars 23, 2006

Sågade av en Steen

http://expressen.se/index.jsp?a=550217

Ja du Calle... Är det vi som inte förstår? Men du är välkommen att förklara för mig vad det är jag inte förstår.

Som jag skrev tidigare är det enda vi begär att ni går in och försöker ert bästa - kan du ärligt säga att du gjort det iår? Jag tror nog du kan fan så mycket bättre.

Det är klart att det kan finnas många bakomliggande orsaker till att en spelare inte får ut 100% av sin kapacitet - men dom får vi aldrig reda på. Det enda vi ser är det ni presterar eller, oftast, inte presterar på isen.

l'ego är en vis jävel när han inte skräpar ner i bussar han inte är med på, så här skrev han nyss på msn:
Bästa hade ju varit om nån av dom hade gått ut i tidningen och sagt: "jag förstår er, ni står alltid upp för oss och hejar i vått och torrt. det är bara 6 matcher kvar och vi behöver er som mest nu!"

kanske skulle inspirera

Ett sådant uttalande kanske till och med skulle få mig att åka till Karlskoga i morgon - vad vet jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker han klagar mest på laget...finns många fans som inte ger 100 också. Bara för att han säger fans så behöver de inte betyda superstars. Tror inte Leksands if tjänar på att du blir ovän med Niklas Persson, Steen mfl....de är säkert inne och läser och risken att de sticker blir bara större..P