onsdag, mars 22, 2006

Fitta grus!

Rätt nöjd med att det inte går att komma in på forumet just nu faktiskt. Men det är väl också det enda hockeyrelaterade jag är nöjd med just nu.

Finns nog rätt mycket skit riktat åt mitt håll på forumet, det var ju trots allt jag som tog initiativet till att tömma läktaren. Jag tvingade ingen, och många stannade kvar - frågan är hur dessa mäniskor tänker. Det enda vi någonsin har begärt i lön för det vi gör är att de som får äran att dra på sig leksandströjan gör sitt bästa. Vem som helst kan ha en dålig match när man inte är vän med pucken och tacklingarna inte sitter som dom ska - det har jag full förståelse för.

Det jag inte förstår är hur man kan vika ner sig så totalt som vi gjort i tre matcher. Fy fan!

Hmmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Någon gång lär vi markera - idag gjorde vi det. Spontant och halvdant, jag visst - men vi markerade dock. Svt klev upp på läktarn och ville ha en intervju. Jag orkar inte göra bort mig på teve - vilket jag troligen hade gjort med tanke på hur jävla arg jag var just då.

Bergenström, Ollas, Österby, Hedlund. Fyra som kommer upp i godkänd nivå idag...

Jag är glad att jag har andra saker i mitt liv än hockeyn just nu. För ett par år sedan kretsade allt, precis allt, runt Leksands IF. Nu har jag Linda, Anton och fotbollen - väldigt viktiga saker som gör att det går att härda ut. Linda ringer ikväll när hon kommer hem - längtar tills dess nu.

Stor humor och se Tobbe gå ut i tidningen och önska sig ett forum (inte ett sånt på nätet dumma jävla moring) där vi kan framföra vad vi tycker till spelarna. Vi har ett sådant forum - läktaren - tyvärr har någon gått och förhandlat bort vår rätt att utnytja den möjligheten.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Blir det kaos-tifo hemma mot Piteå nästa år? Fan vad folk runt hockeysverige njuter nu, härligt att se MIF pissa på er i högmodets borg. Dags att inse att ni är lillebror i dalarna nu, för det har resten av sverige insett för länge sen

Anonym sa...

bra initiativ dalastark!!!!!!!

håller på dig 101%

Monstret

Anonym sa...

helt rätt att markera, men att ta i lite mer hade kanske inte varit fel. Gårdagens insats höll typ medelmåttig division 1-klass.

Anonym sa...

Du är den mest patetiska leksing jag har sett, även om alla leksingar är patetiska så tar då du priset din dumme fan!

Anonym sa...

gf

Anonym sa...

Ja du m*ring. Efter 2 år i eliten. Varva ner lite, vänta 50 år så kan du börja prata om storebror...

Anonym sa...

Det var väldigt synd att Borlänge inte tog sig upp i AS. Tänk vilka heta derbyn det skulle blivit.

Anonym sa...

Rätt upp i arslet på rövslickarna! Vissa saker händer ett par år för sent. Tyvärr var det viktigare att få se hockey till reducerat pris, än att se den hockey man förtjänade.

Du vet var jag finns och du vet vad jag känner, broder!

anonyma moringar - suck!

Anonym sa...

Blir det billigare att se på håcky i äjändals arena nästa år ?

Linda 8 år