tisdag, mars 21, 2006

Kul med hockey

Visst känns det kul att ha ett givande fritidsintresse. Något man kan lägga ner pengar på och få något tillbaka!

Nämen, just ja - vi lägger ner pengar - men inte fan får vi nått tillbaka.

Jag är inte bitter, jag är förbannad. 0-8 på två matcher duger inte. Att vi knappt är när att göra mål heller, duger det? Näe... FY FAN

Fick höra idag att det är mitt fel att det är så här... Vidare menade personen i fråga att han skulle få mycket bättre fart på klacken än vad jag fick i dag. Lite svårt att leda klack när man blir uthämtad från ståplats efter första perioden och får spela i numerärt underläge, en mot fem, under en femminuters utvisning (fast jag fick jobba av tiden ändå) för osportslig toarulle.

Jag är inte bitter, vill han visa att han är bättre än mig så har han hela nästa säsong på sig, plus första perioden på onsdag - det lovade jag honom och jag hoppas verkligen att han är så bra som han påstår, då kan jag lägga av med gott samvete. Fan trot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

INGEN kan vara bättre än dig som hejaklacksledare! Nu vänder vi detta skit till lycka!

Anonym sa...

haha, lappen är rolig han. och jag är fan förjävlig. skräpar ner sådär, fyskäms!!!