torsdag, maj 31, 2007

Notiser, eller nått

Missar årsmötet, åker till Nyköping å spelar match. Dyker nog upp i SportBaren lagom till andra halvlek.

*

I morgon ska Opeln på skroten. Var nere där en sväng idag och kollade vad som gäller. Det lär nog bli kaos - många som vill ha sina 4000. Sätter klockan på 06:00 och åker direkt ut till byn för att bogsera in fanskapet.

*

Träning idag, har nyss klivit ur duschen. Ska ner och hänga en tvätt när det är reklampaus på pokermiljonen. Gjorde det i fel ordning, skulle ha duschat efter tvätthängningen så hade jag sluppit klä på mig en gång till.

Blir nog att trippa ner barfota endast iförd t-shirt och handuk - Scotland the brave - eller nått sånt.

*

Funderar på att sova på soffan ikväll.

Nej, jag har inte gjort någon flicka arg, jag har hela jävla sängen full i tvätt. Får se hur det blir.

Hur som helst så blir det en eftermiddag i tvättstugan i morgon, någon som har lust att hänga med? Hör av er via sedvanliga kanaler.

*

Fick en riktigt bra idé på vägen ner till träningen idag. Ska se om den går att sätta till verket. Det är en icke tiforelaterad uppladdningsplan för premiären. Mer info framöver...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrotade volvon igår och tog 1700 kr för den. vågade fan inte chansa. för får man inte 4000 kr så får man ingenting. dessutom så tar dom ju från den stora kassan för 1700 kr:s-bilarna också. det är många som har skrotar senaste veckorna. på ena skroten i avesta sa han 70-80 bilar de senaste 2 veckorna... så chansen till 4000 kr kändes ganska liten.

Emil Nilsén sa...

va ner med opeln i morse och skickade papperen till vägverket med en polare som skulle dit med sitt papper.

Det är klart att det är en liten chansning. Men trea in på skroten på morgone första dan när det gäller och så papperen direkt till vägverket.

Tror nog jag får mina 4000.

Anonym sa...

Jag som trodde att det var en ny fond, men den ändrades ju bara till att bilar äldre än 88 och påställda i augusti2006. Så nu får jag ju inget alls för min 89:a som jag inte kommit mig för att åka iväg till skroten med...