måndag, november 14, 2005

Trött, kall och hungrig

Sov under en jävla filt på en kort hörnsoffa i ett kallt rum - drömde om varmt vatten och amerikansk fotboll samt en moped med en synnerligen mysko motorkonstruktion.

Match ikväll, känner mig inte motiverad alls men det beror nog på hungern - blir på så fruktansvärt dåligt humör om jag inte får käk. Ska ner till arenan strax å kollar värmningen samt kolla om mina tifoplaner är kompatibla med läktarkonstruktionen. Det är jag ganska övertygad om att dom är - frågan är vad hallchef och vaktmästare tycker om planerna...

Sen blir det varmkorv med bröd hemma hos DP - längtar redan dit kan jag lova. Magen skriker efter mat, har inte käkat nått alls idag. Bäst att jag får min vilja igenom så jag inte får ett hungersläpp inne i arenan.

Ses i kväll!

Inga kommentarer: