torsdag, november 10, 2005

Händer inte så mycket just nu

I morgon är det invigning - känns inte så spännande faktiskt. Vissa verkar jävligt uppe i varv och lägger ut bilder på nätet som inte få ligga där men jag tar det mest lungt. Bytte bort min parkettbiljett så jag får sitta med mina pojkar på läktarn. Känns som ett bra val då det riskerar att bli familjemys nere på parketten.

Ledig idag och hela helgen faktiskt. Ledig rätt mycket framöver då jag igår fick reda på att min provanställning bara blev en provanställning. Fine by me så länge jag får en ny period hos a-kassan. Då blire softa å hockey å träna inför fotbollssäsongen.

Hörde att ryssens agent fått order om att hitta en ny klubb til Yan. Jag förstår inte hur man kan spela så jävla bra på Åland och sen bara försvinna. Under matcherna på kobben va han totalt dominant. Säker i uppspelen, brytningsgeni och avslutare. När han sedan satte foten på svensk mark så måste han ha glömt spelsinnet kvar på färjan - det är synd det. Hade han lirat som på åland så hade han helt klart varit en tillgång.

Helt dött på ryktesfronten om nyförvärv är det. Det skulle sitta fint med minst ett par forwards och i alla fall en back.

Mattias Ek på expressen tog upp intervjun med junisarna från superstars.nu i sin hockeyblogg. Återigen briljerar man med sin rubriksättning a'la en dingding värld. Vi får väl se om Sundin jagar Bröms lite extra nästa gång vi möte Frölunda. Vore jag Ronnie skulle jag inte göra det - Bröms har en kompis som heter Petter...

Inga kommentarer: