fredag, november 04, 2005

Tillfällig comeback

Ja det lutar nog åt det. I alla fall till 90%...

Ju mer jag tänker på det ju självklarare blir det. Inte fan ska vi möta upp Brynäsarnas patetiska försök till invasion (jag förklarar nedan varför den är patetisk) med något annat än den mest inspelade formationen vi har? Emil längst ner, Flamman på vänstra trumman, Patric på den högra och strax över tusen strupar runt om oss.

Bränsle för detta? Tja var ska jag ta energin ifrån - inte fan vet jag. Får väl bli en härlig kombination av kärlek, hat, värktabletter, öl, energidryck och vatten. Mycket vatten blir det på norra i morgon, det lovar jag. Ryktas även om att LTC drar ut i fält tidigare än vanligt i morgon för att fixa lite inför matchen - inget spektakulärt kanske men jävligt lätt-tolkat.

Nåväl, Brynäs invasion:

Dom kommer med, högt räknat, 1000 man. Varav ungefär hälften ska stå på södra på en för dagen något utökat bortastå. Vad är det då som gör att jag vågar kalla detta invasionsförsök för patetiskt redan innan det gått av stapeln?


  • Tusen man är ingen invasion.
  • Brynäsklackens sångrepetoar är den absolut sämsta i elitserien.
  • Brynäs supporterskara innehåller inte 500 man som kan den sångrepetoaren.
  • Dom kommer inte höras - för vi är ju där!

Men jag önskar er ändå hjärtligt välkomna alla Brynäsare:

Välkomna till ert grisbukten!

Inga kommentarer: