torsdag, november 03, 2005

Fick ett mail...

Från: Hans Lodin
Skickat: den 3 november 2005 16:42:16
Till:

Tjena Emil

Såg på nått forum att du fått skit för att inte du orkat fullfölja en match. Ville därför skriva några rader till dig.

Vill bara säga om det nu har någon som helst betydelse, så gör du ett innehelvete bra jobb match efter match (ursäkta svor domarna), jag vet att det är inte lätt att ta nya tag när sporten inte leverarar någon som helst energi tillbaka och att orka upp dagen efter en ny smärtsam förlust.

Men som sagt, jag hoppas du orkar fortsätta att peppa, ge energi och göra allt som står i din makta för att laget ska känna att vi är många som bryr oss och vill att det ska gå bra för Leksands IF. Jag tror jag sagt det förrut till dig, du är viktigare för laget än du kanske tror. Så ta inte för allvarligt på vad folk runt om kring dig kastar ur sig i besvikelsens tid, utan stå upp så som masar gör (kanske va din klyscha?)

Så jag hoppas vi ses på lördag med ett sju helsike drag och kanske till och med någon poäng i bagaget.


Hälsningar

När ingen anar det !!
#55

2 kommentarer:

Ingo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

första kommentaren å man gör fel!
givetvis.

Fint med folk som bryr sig.

Lodin, all respekt till honom, äntligen någon från föreningen som vissar stöd till supportrarna.

Emil sträck på dig.
Slitet du lägger ner ska du ha all heder för.
Folk har försökt att ersätta dig, men har bevisligen gått med mindre lyckat resultat.