onsdag, november 02, 2005

Slut?

Ja kanske det. Vet faktisk inte just nu om jag vill sätta min fot på norra ståplats igen.

Kände mig inte på top alls inför matchen igår. Seg i kroppen å allmänt sliten - noll motivation. Försökte så gott jag kunde i första perioden, inför andra tänkte jag att jag går över till södra å ser hur det låter därifrån - hade innan inte sett någon match från någon annan position än längst ner på norra.

Klacken lät förvånansvärt mycket för att vara en skitmatch. Stor credit till Flamman och Patric för det. I pausen tog jag en pilsner och funderade på vad jag skulle göra i tredje, att stå nederst och leda var uteslutet då skulle jag svimma. Tänkte att jag ändå skulle ta å ställa mig längst bak å kanske styra upp en eller annan sång därifrån - men när jag kommer upp i klacken så ser jag en av de jag stått bredvid och åkt på bortamatcher med allra längst försöka dra igång ramsan "emil är en svikare"... Då gick jag hem.

Känner mig så brutalt jävla sviken - ska försöka prata med både Superstars och Leksands IF idag för att få lite mer på fötterna innan jag bestämmer mig för hur jag skall hantera situationen. Fortsättning lär följa...

Inga kommentarer: