måndag, december 05, 2005

SSK away - love it

för att använda en välanvänd filmtravesti (nej, inte transvestit dumma jävla moring)...

Tänkte inte åka, men nu slet hockeytarmen tag i mig innifrån så jag kände mig tvingad. Fick lite extracash som jag inte räknat med i plånboken nu på förmiddagen så resan går på ett ut - trotts gårdagens bedrövliga pokerspel.

Skönt att se att min bil blev full bara 20 minuter efter att jag aviserat mina avsikter på superstars forum - än finns det hopp för den här supporterskaran.

Nåväl, en välfyld 850 och Dropkick dunkandes i högtalarna på väg söderut låter helt ok - om 40 minuter är det en realitet!

Va in på Allans och köpte lite nya kläder - man vill ju vara fin när man ska utomlands!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så trevligt i "utlandet" då och åk hem med tre poäng.
Jag sitter vid webbradion och håller ställningarna.