måndag, december 26, 2005

Mer öl någon?

Tänkte väl inte det. Moskogen igår, kostym på och tämligen återhållsam frisyr - det va helt ok faktiskt förutom att Luvan inte kom in. Eller inte kom in egentligen, han vågade inte vara fräck nog att ta sig in...
Hamnade med ett gäng vilsna badjävlar som inte riktigt visste vart dom skulle på efterfest, vilket dom inte berättade föräns vi va mitt ute på Åkerö och inte hade en jävla aning om vart vi skulle.

Jag och A.T lämnade dom åt sitt öde, dom har säkert frusit ihjäl nu - inga orienterare utanför tunnelbanenätet direkt...

Hamnade vid ett hus vid rödljusen, började med att nån fjant skallade A.T utanför och jag drog på mig 2+2 för holding och unsporstmanlike conduct - det hela löste sig ganska fort. Ska in i kåken och möter det första jag gör tre man som rullar ner för trappen under vild slagväxling, tydligen har en av herrarna bara klivit in helt objuden och börjat dryga sig mot allt och alla - ganska dumt med tanke på klientelet på festen, nåväl - han ångrar sig nog idag.
Någon ringde polisen och jag hade ingen som helst lust att hamna i något förhör så jag knallade in mot byn igen, kallt som fan. Försökte skriva ett romantiskt sms till Linda när jag gick över bron, kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men det va nog inte så romantiskt ändå...

Gick förbi Mitti och fick den sista schnitzaren innan dom stängde...

På nått sätt har jag 50 spänn mer i plånboken nu än när jag gick på moskogen - hade jag gjort en väskryckning hade jag väl kommit ihåg det?

* * *

Tifoarbetet gick över förväntan, fy fan va bra folk det va där. Börjar bli dags för nästa steg på tifoevolutionsskalan om det nu finns en sådan.

Match i morgon, Kolsva kommer upp - lär ju bli lungt... Kakan kanske dyker upp hon med - tror inte hon varit på hockey, i alla fall inte med oss...

Blir nog bra, ska nu hitta någon som är snäll nog att köra en pizza till mig, vill inte ut i den här jävla kylan.

Morrn

Inga kommentarer: