lördag, december 03, 2005

Skapligt skev kväll...

Vaknade sent efter gårdagens poker. Fick DP att köpa lite ris åt mig när han ändå skulle åka åt det här hållet så jag värmde lite fryst Korv Stroganoff (åt det igår också, fast idag va det efter eget recept) och åt det med glädje - kände mig bakis fast jag inte drack nånting under pokern. Hade ju Sierran med mig till Office...

Gick till hallen för att mäta ståplatsen inför 21/1 (så där ni som undrar hela jävla tiden: SVARET ÄR JAAAAAA - vi kommer köra ett litet tifo hemma mot äckelbrownass i januari) - men jag han knappt dit innan tjejens chef frågade om jag ville jobba lite extra. I och med att jag inte har nått jobb i december så tackade jag självklart ja. Så istället för en kvart i arenan (tänkte hinna med både ståplatsmätning och kramning/pussning av EA's överlägste snyggaste kvinna) blev det nästan fyra timmars kånkning av backar, kläning av granar och allmänt arbete - i like it!!!

Hem för en dusch och iläggning av en tvätt (hänger i morgon - orka göra det nu på fyllan) sen ner till arenan igen för ölning med Häradsbygdens Finest och lite annat löst folk. Hem igen till 14B och sen till baren. Där träffade jag en av dom bästa killarna jag någonsin kännt tillsammans med hans ex, som med alla för henne tillgängliga fakta på hand troligen tycker det är mitt fel att hon är singel.

Hon ville gå ut och prata med mig utanför, en uppmaning jag för ett par år sedan (och med ett annat kön på den som frågade) gärna antagit - men orka ta med ett nydumpat alkoholpåverkat fruntimmer (öh, näe - jag är inte särskilt PK) ut i kylan för att i bästa fall få höra att man är en liten osäker skit eller i värsta fall få lite svårförklarade rivmärken här och var. Nu va ju den risken rätt liten då flickan i fråga inte har stilkänsla nog att sköta om sina naglar. Jag fick då tid att peta mina medans jag inte lyssnade på hennes jävla bjäbb...

Btw NNS du är en fegis - å nu är du med i bloggen också!!!

Inga kommentarer: