onsdag, december 14, 2005

Fick ett mail

från en kompis lite söderöver.
Tydligen har en av TMG's supportervärdar gått ut på deras hemsida och sågat mig efter matchen i gavlerinken. Jag fick även skäll av samma värd på plats för att jag såg arg ut och skällde på folk i klacken.

Jag får väl ta och förklara lite hur jag ser på det hela:
Det viktigaste när jag och de jag umgås med i klacken drar på turné är stödet till Leksand, inget annat. När sedan folk sabbar stödet genom att antingen vara för fulla och/eller helt enkelt inte ha någon kunskap om hur sånger och ramsor skall sjungas korrekt och/eller när det är läge att framföra dessa så kommer jag att säga åt dessa. Det ingår i min uppgift.

För övrigt så ingår det inte i supportervärdarnas uppgift att ha åsikter på klacken på plats. Dessa skall sköta kontakten mellan de resande och värdar/vakter/poliser/funktionärer på plats - varken mer eller mindre.

Frågan är varför värden i fråga gått ut på tokiga masars gästbok med sina åsikter om mig? Det är en gästbok jag varken kan läsa eller skriva i - jag är med andra ord helt försvarslös och hade inte heller vetat om vad som skrivits om jag inte fått det mailat till mig. Det är ett utryck för en enorm feghet från denna persons sida. Att ge sig på folk som inte på något sätt kan värja sig, förklara sig, gå till motangrepp eller erkänna sina misstag är så jävla ruttet.

Nu angrep jag visst dig här lite, försvara dig gärna antingen här genom att lämna en kommentar. Annars kan du maila mig nilsen@superstars.nu eller ringa mig - jag står i katalogen.

Inga kommentarer: