fredag, december 02, 2005

Dags att åka hem kanske?

Klockan är strax två och här sitter jag på superstars kontor... Ska lyssna på ekot å sen sätta mig i Forden å dra hem. Va fan gör man här då vid den här tidpunkten. Har varit här i åtta timmar nu. Började spela poker vid sju och slutade nyss. Vann en hundring på första spelet och torskade två på det andra - en hundring back alltså. Spelade riktigt bra första vändan men andra fick jag inga bra kort och när jag hade hyfsade händer så spelade jag dom riktigt jävla dåligt. För trött tror jag. Satt med som dealer då det är jag som har nykeln - annars hade jag gått ner till Linda för länge sedan. Nu sover hon å jag vill inte störa så det blir till att fara hemmåt och lägga sig själv :(

1-1 uppe i Övik idag. En poäng mer än jag trodde vi skulle få. Brynäs torskade vilket får ses som viktigast. Tyvärr gick mora och vann i sudden, dom hade gått kunnat stanna på 29 poäng tills vi klättrat om dom. Nio poäng upp till tiondeplatsen just nu - innebär att vi måste vinna tre matcher mer än dif och ssk under de 24 sista omgångarna för att hamna där. Ska det vara så jävla svårt? Brynäs hamnar i kvalet - det är redan klart. Förhoppningsvis i sällskap med Djurgården istället för oss...

Går igenom min tippning innan jag drar:

Dif - Ssk. Jag tippade X, det blev 3-3. 1/1 hittills
Frölunda - Luleå. Jag tippade 1 och Frölunda vann med 6-1. 2/2
Färjestad - Brynäs 5-3 och jag tippade etta. 3/3
mora - HV. Jag tippade tvåa men mora lyckades vinna i sudden. 3/4
Timrå - Linköping vann klöbbän, precis som jag tippade, med 2-3 4/5
Modo - Leksand. Jag tippade med hjärtat på en tvåa, nu blev det kryss vilket jag är hyfsat nöjd med.

4/6 satte jag - hade jag låtit bli Leksand och moramatchen och satt hundra spänn på en fyrling hade jag nog fått hyfsat tillbaka - nåväl: lätt att vara efterklok strax efter två på natten. Nu blire hem å kolla tv. I morgon ska jag tvätta, har tänkt så i en vecka nu. Men i morgon blir det av. Har två jävla ikeakassar fulla i skitiga kläder.

Hmmmmm, skulle gärna krypa ner med Linda just nu kan jag lova...

Inga kommentarer: