söndag, juni 04, 2006

www.sendrag.se

Näe, sidan finns inte men den borde finnas. fullback@sendrag.se är det som gäller just nu kan jag lova... Fyra timmars grästid började med att jag kom för sent då Bertil bangade ur i morse och jag fick vänta på bil.

Blev lite överaggresiv under uppvärmningen och råkade skalla en linebacker, tre gånger, så jag fick ta ett extra joggingvarv runt planen. 300 yards har aldrig känts längre.

Den här veckan handlar om en sak, och en sak alena:

Djurgården hemma på söndag.

Sju dagar kvar

Ska lägga mig i hyfsad tid ikväll, äta rejäla frukostar varje dag och ta hand om kroppen mer än vanligt. Allt för att kunna ge så mycket som möjligt på söndag.

*

Såg att någon eller några noterade att jag och Leksands IF's avgående lagkapten inte var riktigt överens om saker och ting i fredags. Det är sånt som händer, väljer att inte kommentera det hela mer än så här innan jag prata med honom i nyktert tillstånd - man blir lätt lite upphetsad när ett par liter öl passerat läpparna.

*

Fredagen avslutades med att jag och Pedalen kollade lite tifo/ultras-film från italien fram till fem på morgonen - vilket kändes idag när jag trampade ut på lugnets gräs kan jag lova...

*

Pedalen ja, den mannen förtjänar ett eget kapitell om jag någonsin skriver en bok. Han tyckte inte min soffa var bekväm nog, så han gick hem:

Till Tällberg!

Inga kommentarer: