måndag, juni 12, 2006

Äppel-Flamman-Gåtan?


Ja ni, den är så jävla dålig så jag vet inte om jag törs skriva ut den. Svaret skulle i alla fall bli Frankrike och varför har ni säkert listat ut. Tycker det luktar Jonsen-Gröschel-Kenig men självklart ska han få visa vad han går för innan jag kapar honom totalt.

*

Lyckat årsmöte, visste inte om förändringarna i styrelsen innan så det kom som ett par överraskningar - väldigt positiva sådana i alla fall. Annars var det väl inga problem. Som vanligt var dom som kritiserar så mycket under säsongen antingen inte där eller så var det tydligen lättare att sitta på forumet/siljan/läktarn/bussen/jobbet och snacka skit än att stå för det när man har chansen att påverka.

*

Matchen mot dif blev inställd för att dom inte ville spela söndag istället för lördag. Väldigt mysko och det luktar skit om det men så är det och vi får väl helt enkelt se till att springa över dom när dom nu behagar sig norr om tullarna.

*

Vilken kväll, nu skulle man setat på Lindas balkong med en kall i ena näven å Llindas hand i den andra - men som hon sa på telefon nyss:

Det kommer fler kvällar.

Klart är i alla fall att en sådan här kväll finns det ingen annan stans jag hellre skulle vara än där nere.

*

Ganska lugn utgång i lördags, för mig. Fanns andra som inte tog det lika lugnt. När jag knallade hem till linda från the krog formerly known as skutan höll andra läktarlegender hov ute på campingen till sent på natten.

*

Mälarmasarna bodde hos mig, dom tackade för lånet av lägenheten genom att lämna ett hundratal ballonger, varav några vattenfyllda, i min säng samt att hänga ut ett lakan med smällt äcklig chocklad från min franska balkong så nu tror väl grannkäringen att jag skiti på mig i sömnen.

Hämd kommer pojkar, var så säkra...

*

Nu sång på G - ungefär 10 gånger bättre än "Leksing tills jag dör"

*

Säng, fläkt, fotbolls-vm.

Hörs

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tveksamt om det ¨år att göra en bättre låt!! DEN ÄR TOTALGRYM!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jaaa! Frankrike!
Grym gissning från min sida, får man något pris?

Anonym sa...

hade allt varit riktigt kanske du fått en besch (läs bärs)...