fredag, september 08, 2006

Sömn- och koncentrationssvårigheter,

skakningar, upprörd mage, aptitförlust (å då är det illa), plötsliga utbrott av konstiga ljud - ja ni förstår hur morgonen har sett ut.

Det är inte att jag är nervös, det är nog överladdning. Senast jag hade den här känslan var kvällen innan Copperheads - Djurgården, då jag låg hemma hos en lagkompis i Falun och inte kunde sova.

Vaknade strax efter sex i morse, klarvaken. Vilket kanske inte hade varit så illa om jag hade kommit i säng i skaplig tid, men nej då - där låg man å snurrade tills klockan var en bit över tre. Gick upp och satte mig vid datorn en stund tills jag kände att jag kunde sova igen - fick två timmar till med in-i-huvudet-tittning - får helt enkelt räcka.

Nåväl, ska till EA å slita fram lite tifomaterial nu, sen blir det en tur till båtaffären för att hämta fram lite godsaker. Sen skulle jag väl försöka få nå mat i mig och hinna på bolaget - vi får se vad som händer.

Från att ha velat att klockan ska pinna på fram tills två då jag ska träffa Stefan och Jerker nere vid båten så känns det nu som om det helt plötsligt blev ont om tid.

Längtar ändå tills dess att jag sitter på båten och låter den första klunken G&T slinka över läpparna. Snart bara fyra timmar kvar.

Siljan är vår sjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fan så jävla underbart skönt!! :)