måndag, oktober 31, 2005

Hemma

Händer precis ingenting. Funderade på att åka ut till byn för att avreagera mig i skogen på en fyrhjuling men det är på tok för mörkt så med mitt flyt parkerar jag väl mot en gran i nittio knyck...

Funderar mer och mer på matchen i morgon. Tre poäng vore trevligt men hjälper det verkligen? Det har liksom gått förbi det stadium när en seger är ett måste. Nu är det en tre fyra vinster i rad som måste till för att det här ska gå vägen. Spelschemat framöver ser ju inte direkt lätt ut: HV (h), Lhc (b), Bif (h), Luleå (h), Dif (h). Dif och Luleå ska vi slå, vi bör ha chans på en trea mot Brynäs också men alla poäng dom nästkommande två matcherna får betraktas som bonus. Även om vi spelade bra mot VF så ges inga poäng för hedersamma förluster.

Innan säsongen va jag rätt säker på en slutspelsplats, nu kommer jag gråta en hel kväll om vi klarar av att komma över strecket till en tionde plats och en tidig säsongsavslutning.

Hungrig är jag också... Kanske ska käka nått nyttigt ikväll - vi får se. Nått med potatis blir det i alla fall.

Inga kommentarer: