måndag, oktober 31, 2005

En riktig jävla skitdag...

Vaknade av att klockan ringde vid fel tid, fortfarande trött å jävlig efter helgen. Tror nog det är dags för en vit månad. Kom till jobbet strax innan sju. Sitter vid arbetsdatorn just nu, en kollega droppar lite kommentarer om att jag kanske borde göra nått men jag har ingen ork... Har ändå inget på mitt schema som ska göras innan halv ett.

Det börjar ju bra det här, frågan är om jag kommer ha ork för det här projektet lika länge som jag orkat hålla på med annat jag tagit mig för - en vecka. Eller så kanske det här är ett bra sätt att släppa på ventilen - inte vet jag.

Match i morgon igen, tror nog dom kan vinna men det blir väl en besvikelse som vanligt. Med tanke på det flyt vi har nu blir det väl en uddamålsförlust å Karlsson avgör med bara minuter kvar.

Inga kommentarer: